«Сім`я, родина – це велике диво, Там є любов, і ласка, і тепло»

21.07.2013 10:00

   «Сім`я, родина – це велике диво,

   Там є любов, і ласка, і тепло» - під такою назвою відбулося родинне свято у читальному залі центральної бібліотеки, яке  об`єднало всіх присутніх у велику, міцну, люблячу родину.

   А гостями родинного свята були талановиті сім`ї Лановеччини, які славляться роботящими руками, своїми голосами це:

  • дружня сім`я Дворницьких із с.Іванківці, котра займається сільським господарством;
  • це співоча сім`я Крисів із с.Білозірка;
  • це сім`я Бойчуків із с.Москалівка – їх талант в умілих руках бісероплетіння;
  • це юна спортсменка Вікторія, яка є гордістю сім`ї Рихель із с.Плиска.

   Гості свята подарували присутнім радість спілкування з ними, поділилися своїми талантами, здібностями. Ми відчули тепло сердець, доброту, любов і злагоду, що панують у їхніх родинах.

   Воістину – родина – це святе…

   На заході були присутні представники районної ради, радіо, преси, а також автор книги «Ключі до щастя» Х.Мельник.

   Із привітальним словом – виступив заступник голови районної ради – В.І. Дяченко.

Контакт

Лановецька центральна бібліотека

lan_library@ukr.net

47400, Тернопільська обл., Лановецький р-н, вул. Грушевського, буд. 8.

03549-2-15-73

Пошук

© 2013 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode