"Я вибрала долю собі сама"

22.03.2015 11:00

    

  Так називають видатну українську поетесу Ліну Василівну Костенко, яка нещодавно відсвяткувала свою 85 весну. Таким поетом може пишатися будь-який народ світу, бо він є спалкоємцем кращих традицій не лише своєї нації, а й усього людства.                                     
 
Вшановуючи ювілей Ліни Костенко Молотківська книгозбірня провела літературну годину "Я вибрала долю собі сама". Життєвий і творчий шлях поетеси розкрили ведучі Гергель Людмила та Чипіжук Надія.

Поетичні рядки Ліни Костенко "Ти знов прийшла моя печальна музо", "Виходжу в сад", "Світлий сонет", "Гіркі черешні", "Доля", "Моя любове я перед тобою" Читали Крицун Христина, Ботунова Іванна, Ботунова Ольга, Прохорова Світлана, Нестерюк Оксана, Павлишин Юля.

До ювілею поетеси читачам бібліотеки запропоновано Літературно-мистецький календар "Справжній майстер слова".

 

 

Контакт

Лановецька центральна бібліотека

lan_library@ukr.net

47400, Тернопільська обл., Лановецький р-н, вул. Грушевського, буд. 8.

03549-2-15-73

Пошук

© 2013 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode